Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, küresel enerji ticaretinin kalbi olan ve son dönemde jeopolitik gerilimlerle çalkalanan Hürmüz Boğazı’ndan Türk sahipli 11 geminin güvenli bir şekilde geçiş yaparak körfezden ayrıldığını açıkladı. Bölgedeki normalleşme adımlarının ardından gelen bu geçiş, denizcilik sektöründe memnuniyetle karşılandı.

11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı geçti

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.