Gündem
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, küresel enerji ticaretinin kalbi olan ve son dönemde jeopolitik gerilimlerle çalkalanan Hürmüz Boğazı’ndan Türk sahipli 11 geminin güvenli bir şekilde geçiş yaparak körfezden ayrıldığını açıkladı. Bölgedeki normalleşme adımlarının ardından gelen bu geçiş, denizcilik sektöründe memnuniyetle karşılandı.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
