Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Dünya

ABD'nin Orta Doğu'daki üsleri kullanılamaz hale geldi

İran’ın füzelerle vurduğu Bahreyn’deki ABD 5. Filo üssünde, komuta merkezi dahil çok sayıda stratejik yapının kullanılamaz hale geldiği ve 400 milyon dolarlık hasar oluştuğu açıklandı.

İlgili Etiketler

ABD'nin Orta Doğu'daki üsleri kullanılamaz hale geldi

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.