Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

"Bakanın 'şikayet yok' demesi karikatürdür!"

Taban maaş hakkı ve atama talebiyle açlık grevini sürdüren Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası üyeleri, MEB önünde basın açıklaması yaptı. Öğretmenler, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in “Keşke açlık grevi yapmadan önce bakanlığa gelip söyleselerdi” sözlerine sert tepki gösterdi

"Bakanın 'şikayet yok' demesi karikatürdür!"

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.