Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

Elektrikte yeni çağın faturası netleşti: Enerji şebekeleri için 50 milyar dolarlık hamle

Dağıtım şebekelerindeki dönüşüm ihtiyacına dikkat çeken ELDER Başkanı Barış Erdeniz, dijitalleşen ve büyüyen enerji talebini karşılayabilmek için önümüzdeki 10 yılda en az 50 milyar dolarlık şebeke yatırımının kaçınılmaz olduğunu vurguladı

İlgili Etiketler

Elektrikte yeni çağın faturası netleşti: Enerji şebekeleri için 50 milyar dolarlık hamle

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.