Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

"En temiz enerji, tüketilmeyen enerjidir"

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin yeşil dönüşüm ve enerji bağımsızlığı yol haritasını paylaştı. Küresel teknoloji liderleri ve dev firmalarla aktif iş birliği yürüttüklerini belirten Bakan Bayraktar, tasarrufun önemine dikkat çekerek, 2030 yılına kadar enerji verimliliği alanında 20 milyar dolarlık yatırımı harekete geçirmeyi hedeflediklerini duyurdu.

İlgili Etiketler

"En temiz enerji, tüketilmeyen enerjidir"

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.