Finans & Borsa
Endeks düşerken en çok kazandıran hisseler belli oldu
Küresel piyasalardaki teknoloji rallisi, enflasyon endişeleri ve jeopolitik gerilimlerin gölgesinde BIST 100 endeksi haftayı yüzde 3,13 değer kaybıyla 14.274,02 puandan tamamladı. Yatırımcıların güvenli liman aradığı bu dalgalı tabloda, haftalık bazda yatırımcısına en çok kazandıran ve kaybettiren hisseler netleşti

Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
