Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Finans & Borsa

Endeks düşerken en çok kazandıran hisseler belli oldu

Küresel piyasalardaki teknoloji rallisi, enflasyon endişeleri ve jeopolitik gerilimlerin gölgesinde BIST 100 endeksi haftayı yüzde 3,13 değer kaybıyla 14.274,02 puandan tamamladı. Yatırımcıların güvenli liman aradığı bu dalgalı tabloda, haftalık bazda yatırımcısına en çok kazandıran ve kaybettiren hisseler netleşti

İlgili Etiketler

Endeks düşerken en çok kazandıran hisseler belli oldu

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.