Gündem
Fabrikadaki içme suyu hastanelik etti: 25 işçi zehirlenme şüphesiyle tedavi altında
Gaziantep'te 25 tekstil işçisinin su içtikten sonra aniden rahatsızlanarak hastaneye kaldırılması üzerine fabrika yönetimi ve İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri inceleme başlattı; sevk edilen işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
