Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

Fabrikadaki içme suyu hastanelik etti: 25 işçi zehirlenme şüphesiyle tedavi altında

Gaziantep'te 25 tekstil işçisinin su içtikten sonra aniden rahatsızlanarak hastaneye kaldırılması üzerine fabrika yönetimi ve İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri inceleme başlattı; sevk edilen işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi

İlgili Etiketler

Fabrikadaki içme suyu hastanelik etti: 25 işçi zehirlenme şüphesiyle tedavi altında

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.