Dünya
Irak'tan silahlı gruplara net mesaj: "Artık var olmanız için bir neden yok"
Irak Başbakanı Ali ez-Zeydi, ABD güçlerinin ülkeden ayrılmasının ardından silahlı grupların varlık nedeninin tamamen ortadan kalkacağını belirterek, bu örgütlerin silahlarını devlete teslim etmeye başladığını duyurdu. Yeni dönemde devletin silah üzerindeki tekelini sağlamlaştırmayı ve ABD ile ilişkileri askeri boyuttan ekonomik bir ortaklığa dönüştürmeyi hedeflediklerini vurgulayan Zeydi, yolsuzlukla mücadelenin de hükümetin en önemli önceliklerinden biri olduğunu ifade etti.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
