Dünya
İsrail ordusu, 2 Filistinliyi öldürdü
İsrail ordusu, işgal altındaki Batı Şeria'nın El Halil kentinde Filistinlilere ateş açarak 2 kişiyi öldürdüğünü, bir kişiyi de yaraladığını açıkladı.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
