Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Dünya

İsrail ordusu, 2 Filistinliyi öldürdü

İsrail ordusu, işgal altındaki Batı Şeria'nın El Halil kentinde Filistinlilere ateş açarak 2 kişiyi öldürdüğünü, bir kişiyi de yaraladığını açıkladı.

İsrail ordusu, 2 Filistinliyi öldürdü

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.