Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

İTO Başkanı Avdagiç'ten iş dünyasına 'Temu' sitemi

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, Çinli e-ticaret devi Temu’ya karşı alınan vergi ve gümrük önlemleri konusunda iş dünyasına sert sitemde bulundu. Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın yerli üreticiyi ve esnafı korumak adına çok büyük bir siyasi risk alarak "bir gecede Temu'nun önünü kestiğini" hatırlatan Avdagiç, "Biz kurum olarak arkasında net durduk ama camia o anda Bakan Bey'e zamanında ve yeterli desteği vermedi, gerekli olumlu tepkiyi göstermedi" diyerek sektör temsilcilerini eleştirdi.

İTO Başkanı Avdagiç'ten iş dünyasına 'Temu' sitemi

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.