Gündem
İTO Başkanı Avdagiç'ten iş dünyasına 'Temu' sitemi
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, Çinli e-ticaret devi Temu’ya karşı alınan vergi ve gümrük önlemleri konusunda iş dünyasına sert sitemde bulundu. Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın yerli üreticiyi ve esnafı korumak adına çok büyük bir siyasi risk alarak "bir gecede Temu'nun önünü kestiğini" hatırlatan Avdagiç, "Biz kurum olarak arkasında net durduk ama camia o anda Bakan Bey'e zamanında ve yeterli desteği vermedi, gerekli olumlu tepkiyi göstermedi" diyerek sektör temsilcilerini eleştirdi.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
