Gündem
Otomotivde kartlar yeniden dağıtılıyor: 2026 rekor değil denge yılı
2026'nın ilk beş ayında otomotiv pazarı geçen yılın aynı dönemine göre daralma gösterirken, elektrikli ve hibrit araçlara olan ilgi artmaya devam etti. LenaCars Genel Müdürü Selçuk Nazik, otomotiv sektörünün yüksek satış adetlerinden çok kaliteli talebin öne çıktığı yeni bir döneme girdiğini belirterek, ikinci el ve sıfır kilometre araç tercihinde tüketicilerin artık fiyat kadar toplam sahip olma maliyetine ve aracın gelecekteki değerine odaklandığını söyledi. Nazik, “Otomotiv pazarı normalleşiyor, tüketici artık fiyatın yanında değeri de satın alıyor” açıklamasını yaptı.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
