Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

"Özgür Özel kurarsa orada olurum!"

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, CHP'den istifasının ardından Cumhuriyet'e çarpıcı açıklamalarda bulundu. Görevini bağımsız olarak sürdüreceğini ve bu kararla İzmirlilerin tepkisini dile getirdiğini belirten Tugay, "Yeni parti bir an önce kurulmalı" dedi. Tugay, Özgür Özel'in yeni bir parti kurması durumunda o harekete katılacağını, CHP'de yönetim değişmesi halinde ise geri dönebileceğini vurguladı.

İlgili Etiketler

"Özgür Özel kurarsa orada olurum!"

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.