Finans & Borsa
Özyaşar Tel'in GES yatırımları üretime başladı
Özyaşar Tel ve Galvanizleme Sanayi A.Ş., sürdürülebilirlik ve maliyet optimizasyonu hedefleri doğrultusunda hayata geçirdiği Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımlarında önemli bir aşamayı geride bıraktı. Malatya'da devreye alınan 9,41 MWp gücündeki santral, Silivri tesisinin elektrik ihtiyacının yüzde 78'ini karşılarken; temmuz ayında üretime başlayacak iki yeni tesis ile şirketin enerji maliyetlerinde kalıcı düşüş ve ihracatta rekabet avantajı sağlanması hedefleniyor.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
