Ekonomi Manşet logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Dünya

Trump imzayı attı: ABD'de kuantum seferberliği başladı

ABD Başkanı Trump, ülkenin ekonomik ve teknolojik büyümesi için kritik öneme sahip kuantum teknolojilerine yönelik iki yeni kararnameyi onayladı. Hedef: 5 yılda yeni nesil kuantum ağları kurmak ve 2031'e kadar aşılamaz güvenlik sistemlerine geçiş yapmak.

İlgili Etiketler

Trump imzayı attı: ABD'de kuantum seferberliği başladı

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.