Gündem
Türkiye-Moğolistan ticaretinde dev hedef: 500 milyon dolara çıkarılacak!
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Ankara'da Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nomtoibayar Nyamtaishir ile bir araya gelerek kritik bir görüşme gerçekleştirdi. İki ülke arasındaki köklü tarihi bağlara dikkat çeken Bakan Bolat, 2025 yılında 104,7 milyon dolar olan ticaret hacmini kısa vadede 500 milyon dolara çıkarma hedefini yineledi.
İlgili Etiketler

İlgili Etiketler
Yorumlar
0 yorumHenüz yorum yok.
